Mijn Communities
Help
ksijne
CONTRIBUTOR ***

vaste onkostenvergoeding declareren in de app

door ksijne
Status: Niet ingepland

Wij hebben veel medewerkers die een vaste dagvergoeding krijgen (indien ze meer dan 4 uur gereisd hebben). Deze dagvergoeding is vastgesteld op €6,34 per dag.

Het zou fijn zijn als je de vaste bedragen kan inregelen. Als de medewerker kiest voor dagvergoeding dan wordt dit bedrag gelijk voorgezet.

 

Graag de vaste bedragen per ingangsdatum kunnen ingeven. Dit geldt eigenlijk ook voor een maximum vergoeding. Jaarlijks worden deze geïndexeerd.

1 Opmerking
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Niet ingepland

hi @ksijne, bedankt voor je idee!

We zijn op dit moment bezig om Verlof-functionaliteit toe te voegen aan de Youforce app. Daarna kijk ik goed naar de ideeen om te zien welke verbeteringen we kunnen doen voor wat betreft declaraties.

Hoe denk je er over om de inrichting van Payroll Gemal te gebruiken? Daar is sinds release 2023-01 de mogelijkheid om een bedrag per eenheid te gebruiken.

Deze dagvergoedingen voelen voor mij namelijk als echte declaraties in geld, maar meer een soort van stuksvergoeding; ik heb recht op 1 dagvergoeding, thans "6,34 euro"...?

Of is het zo dat de medewerker ook minder mag declareren?
(ik dacht dat het om een vergoeding die los staat van de de echte consumptie...)