Mijn Communities
Help

Ondertekeningvolgorde

door Paul Wevers - Gemeente EHV
Status: Gerealiseerd

Wij willen ook de digitale handtekening zonder workflow gebruiken, omdat we soms nog handmatig documenten aanpassen voordat we ze versturen.

 

Nu krijgen alle ondertekennaars gelijk de ondertekening aangeboden, echter in veel gevallen is het gewenst om eerst iemand uit de organisatie te laten tekenen en daarna pas de medewerker. 

 

Daarom zouden wij graag zien dat er een volgorde van ondertekening toegevoegd kan worden.

7 Opmerkingen
tjeerdhaa
VISMA
door tjeerdhaa
Status changed to: Status: Nieuw

We zullen op korte termijn een extra procedure toevoegen waardoor het mogelijk wordt om eerst een ondertekening uit te laten voeren door iemand binnen de organisatie en daarna te laten tekenen door 'externe' gebruikers.

tjeerdhaa
VISMA
door tjeerdhaa
Status changed to: Status: In onderzoek
 
tjeerdhaa
VISMA
door tjeerdhaa
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Inmiddels is er een nieuwe procedure beschikbaar waarmee bovenstaand probleem opgelost wordt.

door Paul Wevers - Gemeente EHV

Hoi @tjeerdhaa ,

 

Super snel opgepakt! Hier kunnen we verder mee.

 

Paar kleine puntjes:

  • Termen intern/extern dekken niet altijd de lading. Kan dit aangepast worden naar bijvoorbeeld "1e ondertekenaar", "2e ondertekenaar" enz.
  • Bij de rollen in het scherm "Betrokkenen" staan de volgende termen "consultant" en "signer". Kan dit in het nederlands? en de omschrijvingen gelijk houden met het punt hiervoor
  • In het scherm staat procedure "p2_nl". Kan dit bijvoorbeeld aangepast worden naar "document ondertekening met ondertekeningsvolgorde". Daarbij ook direct in de andere procedure dit gelijk trekken.
  • In het ondertekende document staat bij de eerste ondertekenaar geen emailadres en bij de tweede ondertekenaar wel. Graag ook het emailadres bij de eerste ondertekenaar vermelden.

Nogmaals dit is een hele goede stap vooruit!

 

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.

 

Hartelijke groet,

Paul

tjeerdhaa
VISMA
door tjeerdhaa

Hoi Paul,

 

Dank voor de aanvullende suggesties. Ik zal deze op korte termijn doorvoeren zodat eea nog duidelijker/beter wordt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Tjeerd

door Paul Wevers - Gemeente EHV

@tjeerdhaa Zullen we een keer live contact hebben? Ik heb nog wat punten die ik tegen je aan wil houden.

tjeerdhaa
VISMA
door tjeerdhaa

Lijkt me een goed idee! Kun jij wellicht een agenda voorstel mijn kant op sturen? Mijn e-mailadres is tjeerd.dehaas@visma.com