Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Meerdere mappenstructuren kunnen aanmaken (PDOL) (DOSS-I-13)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Op dit moment is het niet mogelijk meerdere mappenstructuren in PDOL aan te maken. Indien een bepaalde klant een extra map wil terug zien in de mappenstructuur, is deze map voor elke klant die geautoriseerd is voor PDOL, zichtbaar. Dit is niet wenselijk.

Het is wel mogelijk om per documentsoort aan te geven of deze wel of niet zichtbaar mag zijn voor de betreffende klant.

Om meer dienstverlening op maat te kunnen bieden, zien wij graag dat wij meerdere mappenstructuren naast elkaar kunnen aanmaken (of per map kunnen aangeven of deze voor klanten wel of niet zichtbaar zijn).

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Zeker binnen de AK-wereld is dit uiterst wenselijk. Sterker het is één van de redenen dat een klant van ons afziet van PDOL gebruik. Die wil een compleet eigen structuur welke we op dit moment niet kunnen bieden.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik kan me hierbij alleen maar aansluiten. We hebben nu strikte consensus binnen de samenwerkende organisaties moeten vinden om een werkbare situatie te creëren. Met het aanbieden van verschillende structuren ben je er dan nog niet. Ook de autorisatie via usermanagement moet dan gedifferentieerd kunnen worden toegepast.

door Peter van Miltenburg
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

De inrichting van Personeelsdossier gebeurt op klantniveau, en wordt gebruikt voor het navigeren, voor het bepalen van de bewaartermijnen en verwijderdatum en voor het autorisatiemodel. Om deze redenen is het niet mogelijk om meerdere mappenstructuren of documentsoorten te faciliteren zonder zeer ingrijpende aanpassingen. Het is daarom niet waarschijnlijk dat dit idee zal worden gerealiseerd, In de volgende grote release zal er wel een optie komen om meerdere bewaarschema's in te richten met verschillende bewaartermijnen per documentsoort.