Mijn Communities
Help
Jos Kötte
CONTRIBUTOR ***

Digitale handtekening mogelijk maken binnen documenten van Flex Benefits

door Jos Kötte
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Binnen Self Service is het mogelijk om een digitale handtekening in te richten binnen documenten, waardoor de medewerker het betreffende document, waaronder een arbeidsovereenkomst, digitaal kan ondertekenen. Wij lopen er nu tegenaan dat de documenten ( waaronder de aanvullende arbeidsovereenkomst) vanuit Flex Benefits, niet aan te passen te zijn. Met andere woorden we kunnen hier helaas geen digitale handtekening aan toe voegen.

Dit zou wel wenselijk zijn.

Graag dan ook het verzoek om dit wel mogelijk te maken.

 

2 Opmerkingen
door André Visschers
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Beste @Jos Kötte 
Jouw wens past niet binnen de huidige structuur van de interface tussen Flex Benefits en HR Self Service. Flex Benefits laat eerst een overeenkomst aanmaken door Youforce Docs en stuurt de overeenkomst daarna mee naar HRSS tijdens het aanmaken van een workflow in HRSS. De overeenkomst wordt in HRSS als een vrije bijlage toegevoegd aan de workflow. Hierdoor kan de overeenkomst niet meer aangepast worden en kan er geen digitale handtekening aan toegevoegd worden.

Jos Kötte
CONTRIBUTOR ***
door Jos Kötte

Hoi André,

De overeenkomst kan in Self Service (ofwel Template beheer) wel aangepast worden. Ik heb zelf een groot aantal aanpassingen gedaan en samen met een consultant van Visma RAET gekeken naar de mogelijkheid om de digitale handtekening toe te voegen. Dat is namelijk het enigste dat ontbreekt (de keuze om de digitale handtekening toe te voegen). Als dat gerealiseerd kan worden, want dan kun je het document aanpassen met toevoeging van de digitale handtekening in Template beheer, dan zou dat fijn zijn. Het enigste wat beschikbaar zou moeten komen is onder Categorie --> 00. Digitale handtekening. Zie printscreen.

JosKtte_0-1698401736110.png

Ik denk dat meerdere klanten hiermee blij zouden zijn.

Groeten,

Jos