Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Actieve signalering acties automatisch overzetten naar nieuwe actienemer (HCB4-I-197)

door Anonymous
Status: Afgewezen

n het kader van Actieve Signalering en het zou fijn zijn wanneer bij een wisseling van actienemer Of het wisselen van OE (en dus ook actienemer) de acties automatisch over gezet worden naar de nieuwe actienemer.
Ik hoor graag.

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: HCB4-I-197
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Is dit nu niet de werking dan? Als dat zo is lijkt me dat gewoon een fout en geen wens. Toch?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Zou je de wens iets kunnen verduidelijken? Wat zijn de acties die je doet binnen Beaufort bij wisseling van actienemer en waar zie je dat de acties niet automatisch worden overgezet?

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor dit idee.

We zullen de impact van deze wijziging analyseren. Op basis daarvan kunnen we bepalen of en op welk moment we dit idee gaan implementeren.

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Afgewezen

Hartelijk dank voor dit idee.

Op dit moment is het mogelijk via de procesbewaker acties collectief over te zetten naar een nieuwe/andere actienemer (functie 417530 - 'Collectief muteren actienemer').

We hebben ook de impact bekeken van een automatisch proces bij het vastleggen/muteren van roltoewijzingen binnen de organisatorische eenheid.  Omdat deze mutaties tijd gemodelleerd zijn is een automatische wijziging erg complex. Bijvoorbeeld bij het vastleggen van een nieuwe manager per 01-10-2022 kunnen nog niet direct de acties worden overgezet, maar zou dit pas per 01-10-2022 moeten gebeuren.