Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

aanmaak scherm / menu optie (HCB4-I-198)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Er is een beschrijving gemaakt met rubrieken e.d. over het opnemen van een RVU-uitkering met gebruikmaking van de vrijstellingen.

Graag had ik daar ook al een standaard invoerscherm voor de stamgegevens bij gezien.

Werkgevers hebben dan wel de mogelijkheid om zelf te bepalen óf en waar dit scherm in Beaufort opgenomen wordt.

Eventueel kunnen deze rubrieken ook opgenomen worden in het scherm " Transitie- / Ontslagvergoeding 

Wordt er dat ook automatisch een nieuw IKV aangemaakt met de groene tabel??

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: HCB4-I-198
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Beste Jan, 
Heb jij van Visma antwoord gekregen op je vragen mbt de RVU inrichting in Beaufort?
Ik ben op zoek naar de juiste rubrieken om de regeling vast te leggen.

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Nieuw

Hallo Jan,

In het kader van de nieuwe IKV wetgeving nemen we dit idee mee in de overwegingen. Ook de plek en het niveau waarop dit soort mutaties moeten worden vastgelegd is onderwerp van discussie.

 

Vooralsnog moet er echter een nieuwe dienstverband (=IKV) worden aangemaakt voor een RVU.

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Afgewezen

Hartelijk dank voor dit idee.

We hebben de betreffende beschrijving er op nageslagen (Gemal release notes 06-2021) en die bevat met name werkgever codes welke niet worden onderhouden in Beaufort. Er is sprake van een beperkte set rubrieken op werknemerniveau. In die context is het standaard beleid om deze niet op standaard Raet schermen te plaatsen maar dit aan de klant zelf over te laten. Zowel qua daadwerkelijk gebruik van de rubrieken als samenstelling van de (eigen) schermen.

 

Wat betreft de opmerking over het scherm  "Transitie- / Ontslagvergoeding": in het kader van de IKV ontwikkelingen sluiten we niet uit dat dit soort gegevens wel op een apart scherm (niet gecombineerd!) geplaatst gaan worden.