Mijn Communities
Help
Marc van Gestel
CONTRIBUTOR **

Importeren rubrieken BO4 in Sandbox-omgeving

door Marc van Gestel
Status: Gerealiseerd

De huidige werkwijze is nogal een "houtje-touwtje-oplossing" via de functionaliteit Incidentele export TM in BO4: "De kunst is dus een kopie te maken van het rubriekenbestand in de map Zenden, voordat de automatische koppeling het bestand wegkaapt".

De automatische koppeling is me vaak te snel af om het bestand te kopiëren en in de Sandbox-map te plakken.

 

Het zou fijn zijn als hiervoor een makkelijkere en werkbare oplossing komt.

8 Opmerkingen
MarvinTergooi
CONTRIBUTOR ***
door MarvinTergooi

Precies hier loop ik ook tegenaan. Iemand een oplossing?

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Ingepland

Beste @Marc van Gestel en @MarvinTergooi, bedankt voor jullie input.

We onderkennen inderdaad dat dit geen handige werkwijze is en zijn inmiddels aan de slag met een structurele oplossing die we op heel korte termijn gaan uitleveren. In deze oplossing wordt de volgorde van het backup proces qua binnen het totale exportproces gewijzigd waardoor deze altijd beschikbaar zijn in de BACKUP folder ongeacht hoe snel de automatische koppeling de bestanden in de ZEND map gaat verzenden.

Jan_Laurijsen
CHAMPION *
door Jan_Laurijsen

Beste @Frank JHM Poell Zou inderdaad fijn zijn als dit snel beschikbaar komt. Is hier al iets over bekend?

door Frank JHM Poell

Goedemorgen @Jan_Laurijsen , jazeker! Deze aanpassing gaat in de 2023-12 release (aankomende zaterdag 2 december) mee.

Jan_Laurijsen
CHAMPION *
door Jan_Laurijsen (Bijgewerkt ‎28-11-2023 09:49 door Jan_Laurijsen )

Hallo @Frank JHM Poell , ik lees hier niets over terug in releasenote 2023-12

door Frank JHM Poell

@Jan_Laurijsen , klopt inderdaad. In het kader van 'vers van de pers' nieuw: die aanvulling volgt later vandaag nog!

Jan_Laurijsen
CHAMPION *
door Jan_Laurijsen
door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Gerealiseerd