Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Mogelijkheid om handmatig het premieloon UFO in Raet te verlagen (HCB4-I-151)

door Former Member
Status: Alternatief aanwezig

In het geval er van het UWV een WAZO/ZW uitkering wordt ontvangen, waarbij er tevens het salaris onverminderd aan de medewerker wordt doorbetaald, wordt de werkgeversbetaling niet aangemerkt als premieloon Ufo (zie hiervoor handboek loonheffingen 7.6.2). Indien er een mogelijkheid komt om handmatig het premieloon UFO in Raet te verlagen, zal er minder UFO premie worden afgedragen in de aangifte loonheffingen (lagere werkgeverslasten)

4 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dit is destijds voor het Onderwijs in het gebruikersoverleg aan de orde geweest en toen is er door RAET een mutatieadvies aan de deelnemers rondgestuurd hoe dat gedaan kan worden. Desnoods wil ik je wel onze EXCEL mailen.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

@MBG Knuif: bedankt voor jouw reactie.  Als je het EXCEL zou willen posten , graag. Heb je wellicht ook nog het mutatie advies van Raet? Ik geef je ook mijn mailadres: j.zaagsma@zaanstad.nl. Bedankt alvast.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

@J Zaagsma-Regter, bijgaand de post. Daar zit in het 3e tabblad ook de versie in die wij destijds nav GO-onderwijs van RAET zelf hebben ontvangen.

Kopie van UFO premie ivm UWV-uitkeringen.xlsx

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig