Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Proforma web geen verbetering t.o.v. CD rom (OTHR-I-91)

door Former Member
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Ik ben i het bezit van de Proforma CD rom. Ik wil de web versie nu ook gaan gebruiken, zodat ik er in 2018 mee gewend ben. Wat opvalt dat de web versie anders werkt. Ik heb te maken met een regeling voor levensmiddelenbedrijf, afwijkend van standaard, en een regeling voor slagers, afwijkend van standaard. Ik moet nu steeds alle afwijkingen opnieuw ingeven. Mooier is dat het systeem bepaalde modellen zou kunnen bewaren, die je daarna weer kunt ophalen (en eventueel weer kunt aanpassen naar de laatste wijzigingen).

3 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Je mist inderdaad behoorlijk wat beheergegevens. Wij hebben bijvoorbeeld voor iedere organisatie de naam- en adresgegevens vastgelegd, gekoppeld aan de juiste cao-versie (regeling).

Maar dat is nog maar peanuts eigenlijk wat je echt zou willen: gewoon een rechtstreekse koppeling met Gemal, of in ieder geval met de persoons- en dienstverbandgegevens zodat je die niet meer hoeft vast te leggen. De dienstverbandgegevens zijn gekoppeld aan een organisatie, CAO, afwijkingen, dus....

Er is nog wat werk te doen 😉

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Dank u wel voor uw input u wens is besproken maar gezien de opbouw van Proforma Web is het niet mogelijk om u wens te honoreren.

Voor de toekomst werken we aan een koppeling van HR selfservice aan de online proefberekening zodat medewerkers zelf instaat is om te kijken wat de effecten zijn van parttime werken .

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Op zich kan dat ook een mooie oplossing zijn, Evert. Als die tenminste ook te gebruiken is voor de professionals.

Ariejan Boon
Carante Groep