Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

WG_code 31125 zelfde werking in RSM als standaard strook (PRG-I-98)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Bij de standaard Raet-strook werkt werkgevercode 31125 als volgt:

Bij meerdere dienstverbanden worden de in-/uitvoercodes per dienstverband gepresenteerd, waarbij de het laagste registratienummer leidend is ten opzicht van de volgende registratienummers.

De werking van de waarde 1:

Blok 1 (invoercodes)
Bij de presentatie van de dienstverbanden wordt altijd eerst gekeken of er invoercodes gelijk zijn aan de invoercodes van het dienstverband met het laagste nummer, deze worden niet gepresenteerd. In alle dienstverbanden worden altijd wel de bedragen en de werktijdfactor genoemd.

Blok 2 (uitvoercodes)
Bij de presentatie van de dienstverbanden wordt gekeken naar de aansturing van werkgevercode 58012 (Presentatie resultaat uitvoercode).

Vanuit de Servicedesk heb ik vernomen dat Specificatie Manager (RSM) hier anders mee omgaat, namelijk:

Bij de RSM strook gebeurt hetgeen je constateert inderdaad niet omdat het dubbel presenteren wanneer werkgevercode 31125 met waarde 1 is vastgelegd wel op de huidige Raet strook doorwerkt maar dit destijds niet is gebouwd voor de RSM strook en daar dus niet. Wat wel wordt afgedrukt als 31125 op 1 is geregistreerd, is de gegevens van het hoogste (laatst verwerkte) dienstverband.

Graag zou ik zien dat ook de RSM strook de gegevens uitsplitst indien deze afwijkend van elkaar zijn bij meerdere dienstverbanden.

1 Opmerking
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Deze wens wordt op dit moment niet gehoneerd. 

Voor het aanpassen van de gegevens bij meerdere dienstverbanden icm het leveren van de gegevens voor de RSM strook heeft een dusdanig impact, dat we dit niet op een relatieve korte termijn kunnen realiseren. Indien er aanpassingen gaan komen voor de presentatie en berekeningen voor meerdere dienstverbanden, zullen we deze wens heroverwegen.