Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Andere kleuren na ondertekening performancemanagement (PFMN-I-19)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

In onze gesprekscyclus worden de gesprekken getekend door de direct leidinggevende, de daarop volgend leidinggevende en de medewerker (in deze volgorde).

Zou het mogelijk zijn dat gesprekken die nog door een volgende leidinggevende of medewerker getekend moeten worden een andere kleur krijgen. Nu blijft het gesprek oranje, maar is het niet duidelijk wie er nog moet tekenen: de 2e leidinggevende of de medewerker.

6 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Een tweede leidinggevende ziet alle gesprekken van onder hem vallende medewerkers en hun directe leidinggevende. Dit gaat over grote aantallen. Nadat de direct leidinggevende de eerste handtekening heeft gezet, wordt het gesprek oranje getoond. Nadat de tweede leidinggevende heeft getekend, blijft het gesprek oranje totdat de medewerker zelf heeft getekend. Als de tweede leidinggevende PM start, kan hij nu niet zien welke gesprekken hij wel al heeft ondertekend (maar de medewerker nog niet) en welke hij nog moet ondertekenen: beide situaties hebben nu dezelfde kleur. Een nieuwe afwijkende kleur na de tweede ondertekening maakt (in een grote lijst van medewerkers) duidelijk wie er heeft ondertekend en wie nog niet.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Alhoewel wij binnen de NP (nog) geen dubbele ondertekening gebruiken, is het kleuren van een handeling erg handig en overzichtelijk. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hoi Pauline, hoe zie jij dan de legenda?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Gezien het aantal gebruikers van Performance Management, vraag ik mij af wanneer Raet het aantal votes voldoende vindt om deze wijziging in overweging te nemen. Voor PM vind ik persoonlijk 8 votes al voldoende, zeker gezien de max op een PM-idee op 25 stemmen staat. 

De wijziging is zeer gewenst omdat in het geval van twee leidinggevenden die moeten tekenen, niet in één oogopslag te zien is wie aan de beurt is. De tekst is namelijk geel voor zowel ondertekenaar A als ondertekenaar B. Een andere kleurstelling voor bijv. 2e LG, een legenda of wat dan ook, als het maar inzichtelijk wordt. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hebben jullie een statusupdate voor ons? Zoals aangegeven, dit is zeer gewenst en zal de gebruiksvriendelijkheid van het systeem verhogen.

MSchopman
VISMA
door MSchopman
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor uw wens, 

Gezien de hoeveelheid werk op de huidige Roadmap verwachten wij niet dat we dit de komende 2-3 jaar gaan realiseren, tevens heeft dit request geen andere kudo's ontvangen. Om geen verkeerde verwachtingen te wekken wijzen wij daarom de wens voor nu af.