Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Filtermogelijkheden uitbreiden in overzicht medewerkers (PFMN-I-174)

door Anonymous
Status: Niet ingepland

bij de optie uitgebreid zoeken de volgende filter opties toevoegen:

termijn

status gesprek

2 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: PFMN-I-174
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Niet ingepland

Hoi Former Member,


Bedankt voor het aanmaken van dit idee. Ondanks dat ik het begrijp pas ik de status aan naar 'niet ingepland'.

 

Mogelijk ben je recent meegenomen in onze roadmap (te vinden hier). Daarin hebben we het onderdeel 'Waar werken we nog meer aan?'. Daar hebben we het volgende beschreven:

Performance Management

Een volledige modernisatie gaat het ‘goede gesprek’ faciliteren met meer aandacht voor de ontwikkeling van én tussen managers en medewerkers op laagdrempelige wijze. Met flexibel inzetbare functionaliteit bieden we ruimte om aan te sluiten op jouw werkwijze.

 

Dit betekent concreet dat we ons focussen op het ontwikkelen van een moderne & flexibele oplossing voor 'het goede gesprek'. Waarbij we natuurlijk alle expertise die we de afgelopen jaren hebben opgebouwd rondom Performance Management (van zowel klanten, product ontwikkeling, consultants en servicedesk) meenemen. 

 

Maar concreet gaan we dus géén acties ondernemen om de de filter mogelijkheden in het huidige Performance Management te verbeteren. Mocht er onverhoopt iets niet correct werken dan staan wij Visma|Raet altijd klaar om conform de SLA je ticket te behandelen.