Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

POP > niet gekoppeld aan een cyclus (PFMN-I-32)

door Anonymous
Status: Niet ingepland

Ik heb begrepen dat de POP (die wij nu hebben omgenoemd) niet gekoppeld is aan een cyclus, terwijl je deze wel kan kiezen bij een gesprekstype. Wij hebben nu verschillende keren getest met een aantal testpersonen en daar viel mij op bij het verwijderen van een gespreskcyclus dat de POP gewoon ingevuld bleef terwijl alles verwijderd is.

Ik blijf het onhandig vinden dat de POP niet gekoppeld is aan de cyclus. Zo blijft het altijd ingevuld, terwijl je dus al weer naar een nieuwe cyclus gaat.

2 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Dag, ik snap je punt. Wij hebben dit echter anders ingestoken. Volgens de HBO cao moet er een lange termijn pop opgesteld worden en gebruiken deze POP hiervoor. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het het stellen van doelen die niet direct binnen een jaar behaald moeten worden. Met de POP vragen we de medewerkers na te denken over doelen in de toekomst en hoe zij die willen behalen en onder welke randvoorwaarden. Deze ontwikkeldoelen zijn niet verbonden aan een beoordelingsjaar en daarom wijzigt dit niet elk jaar. Wij vinden het daarom prettig dat de gegevens blijven staan. We hebben in de cyclus daarnaast een tabblad dat meer gericht is op de ontwikkeldoelstellingen op korte termijn. Hoe moet ik mijzelf ontwikkelen of bijscholen om dit jaar mijn resulaten te behalen? Voor ons is de huidige functionaliteit prima.

door Egita Vilcāne
Status changed to: Status: Niet ingepland

@Anonymous Helaas hebben wij besloten dit idee niet in behandeling te nemen. Bedankt voor uw input.