Mijn Communities
Help
Björn Sman
CHAMPION **

CSV uit autorisatiebeheer bevat dubbele kolomnaam

door Björn Sman (Bijgewerkt ‎13-11-2023 13:24 door Björn Sman )
Status: Gerealiseerd

Goedemiddag,

 

In de CSV uitdraai uit autorisatiebeheer zit een dubbele kolomnaam. De kolomnaam "Toegang tot personeelsdossier" wordt twee keer gebruikt voor verschillende autorisaties. Wij kwamen hierachter omdat we de Gebruikersoverzichten uit het oude portaalbeheer gebruikten als check up met AD van microsoft.

 

Is het mogelijk dat één van de twee kolomnamen wordt aangepast naar iets unieks? Dat zou voor ons heel fijn zijn!

 

BjrnSman_0-1699878277956.png

 

13 Opmerkingen
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario (Bijgewerkt ‎13-11-2023 15:06 door Raymond_de_Rozario )

Wel bijzonder dat ze wel case sensitve zijn. Bij de een wordt personeelsdossier met een hoofdletter geschreven, bij de ander niet. Misschien hetzelfde verschil wat je in toegangsbeheer ook ziet?

 

Raymond_de_Rozario_0-1699884288710.png

Je hebt helemaal gelijk. Het is inderdaad wel handig wanneer er onderscheid wordt gemaakt.

 

Groeten,

 

Raymond

 

door Sabine Koelewijn

Hoi @Björn Sman

 

Goed gevonden! Dit was mij nog niet opgevallen. Ik zal samen met het team van Personeelsdossier kijken hoe we dit aan kunnen passen. 

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: In onderzoek
 
Björn Sman
CHAMPION **
door Björn Sman

Hi @Sabine Koelewijn ,

dank voor je reply! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Björn Sman
CHAMPION **
door Björn Sman

Hi @Sabine Koelewijn ,

 

Is hier al terugkoppeling op? Wij zouden het rapport graag weer willen gebruiken zonder handmatige aanpassing 😃

Björn Sman
CHAMPION **
door Björn Sman

Goedemorgen @Sabine Koelewijn ,

 

Wij wachten nog op terugkoppeling. Is hier al meer informatie over?

door Sabine Koelewijn

Hoi @Björn Sman

Excuus, ik ben nog niet aan deze analyse toegekomen. Wat zou jouw voorstel zijn om de naam in te veranderen? En zou je dit dan veranderen voor het Medewerkerdossier of voor Personeelsdossier? 

Björn Sman
CHAMPION **
door Björn Sman

Goedemorgen @Sabine Koelewijn ,

Dan zou ik eerder het medewerkersdossier veranderen qua naam met rede dat HR eerder de term personeel gebruikt. Als beheerder zou ik voor de werknemer ook eerder de term medewerker koppelen als een recht voor de werknemer.

door Sabine Koelewijn

Hoi @Björn Sman

Dank voor je reactie. Het wijzigen van de namen is niet aan mij, maar aan andere teams. Ik kan daarom geen uitspraak doen of en wanneer dit aangepast gaat worden. Ik heb je wens wel gedeeld met het desbetreffende team. 

door Peter van Miltenburg

We hebben de namen aangepast naar:

 

Toegang tot Medewerkerdossier (personeelsdocumenten)
Toegang tot Medewerkerdossier (salarisdocumenten)
 
Zodat duidelijk is in de rapportages dat het om medewerkerdossier gaat en of het om de personeelsdocumenten en/of de salarisdocumenten gaat. 
door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hoi @Björn Sman en @Raymond_de_Rozario

Nogmaals bedankt voor dit idee. We hebben dit besproken met het team van Personeelsdossier en Medewerkerdossier en zij hebben de wijziging doorgevoerd. 

Björn Sman
CHAMPION **
door Björn Sman

Hi @Peter van Miltenburg  & @Sabine Koelewijn ,

 

Fijn dat dit gebeurd is! Dankjullie wel hiervoor!

door Sabine Koelewijn

Graag gedaan!