Mijn Communities
Help
Mathew Timmerman
CONTRIBUTOR ***

Dienstverband verplaatsen: [Enter] = Verder

door Mathew Timmerman
Status: Niet ingepland

Bij het verplaatsen van een dienstverband is er een zoekfunctie, te weten "Dienstverband selecteren op gebruikersnaam, gebruikersnummer en e-mailadres". Wanneer ik hier iets ingeef en op [Enter] druk, sluit het scherm zichzelf af. Dit is hetzelfde gedrag als wanneer ik op Annuleren klik. Logischer zou zijn dat [Enter] leidt tot de actie(s) horende bij de knop Verder.

 

Ik gebruik deze functionaliteit de laatste tijd vaker en dit probleem doet zich in ieder geval voor op de schermen van Stap 2 en 4. Zou dit aangepast kunnen worden?

3 Opmerkingen
door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: In onderzoek

Hoi @Mathew Timmerman , 

 

Bedankt voor dit idee! Ik pas de status aan naar in onderzoek zodat we aan de hand van de kudo's kunnen bepalen of dit ook voor meerdere klanten geldt. Zodra de status wijzigt geef ik dit natuurlijk aan. 

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Niet ingepland

Dienstverband verplaatsen is een funtionaliteit die de laatste tijd steeds minder wordt gebruikt en die met de nieuwe ontwikkelingen ook veel problemen opleverd. Wij raden daarom ook af om deze functionaliteit nog te gebruiken. Binnenkort zullen we hier op de community ook meer informatie over plaatsen.

Mathew Timmerman
CONTRIBUTOR ***
door Mathew Timmerman

@Sabine Koelewijn Ik snap het; ik heb het artikel daarover inmiddels gevonden (en gelezen)!