Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Mogelijkheid om directe link te maken voor onderdelen van Youforce (YOU-I-69)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Om het leven van medewerkers zo makkelijk mogelijk te maken, zouden we graag een directe link kunnen opnemen in ons intranet naar specifieke onderdelen van Youforcce.

Concreet, zouden we het heel fijn vinden als we naar specifieke formulieren binnen HR Self Service kunnen linken. In een beschrijving over kosten declareren, kunnen wij dan een link maken naar het specifieke declaratieformulier. Op dit moment kunnen wij alleen linken naar Youforce in het algemeen, samen met een instructie om een specifiek formulier te bereiken. Wij gebruiken wel Singel Sign on (http://youforce/) zodat de medewerker automatisch wordt ingelogd.

Wij hebben nu een formulier waarmee medewerkers lid kunnen worden van een vereniging. Zij hoeven alleen maar op verder te drukken in het formulier en op 'indienen' drukken. Dat betekent dat 90% van het werk voor de medewerker ligt in het formulier vinden (het inloggen in Youforce, het openen van Self Service, het drukken op 'start', keuze van het juiste tabblad, keuze van het juiste formulier).

Maar ook links naar het eigen personeelsdossier en Raet Verzuim Management zouden erg nuttig kunnen zijn om medewerkers op weg te helpen.

4 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Prima tip!

 

Ariejan Boon

Carante Groep

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Eens! Aanvullend: deeplinks naar mutaties in de To Do zouden ook erg wenselijk zijn. Handig bij het attenderen van elkaar op een mutatie.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Ingepland

Bedankt voor jouw idee! 

Op dit moment werken we aan een nieuwe oplossing genaamd Mijn Youforce. Dit is een procesgestuurde versie van Youforce. In dit artikel vind je de introductievideo.

 

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hartelijk dank voor uw idee! 

Inmiddels is Mijn Youforce klaar om in gebruik te nemen. Hierbij hebben wij ook binnen Mijn Youforce directe links naar de processen van zowel Self Service als Flex Benefits. 

Alle informatie vind je onder het kopje nieuws op dit portaal. Heel veel plezier en success gewenst met Mjin Youforce! 

 

Hier zijn ook alle workshops die zijn gegeven gemeld om je te helpen bij de inrichting:
https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-Portaal/Workshops-Autorisatiebeheer-amp-Mijn-Youforce...