Mijn Communities
Help

OE nummer in autorisatiebeheer

door Paul Wevers - Gemeente EHV
Status: In onderzoek

Wij hebben een organisatiewijziging gehad waarbij het OE nummer gewijzigd is maar de OE omschrijving niet.

In autorisatiebeheer hebben we een groep die geautoriseerd is op OE niveau. We zien daar alleen de omschrijvingen van de afdelingen en konden dus niet goed zien wat we moesten verwijderen. 

 

Graag zouden wij het OE nummer toegevoegd willen zien in de afdelingsnamen bij autorisatie op afdelingsniveau.

8 Opmerkingen
Ine van Tuijl
CONTRIBUTOR ***
door Ine van Tuijl

Hier sta ik helemaal achter!

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Nieuw

Hoi @Paul Wevers - Gemeente EHV

Bedankt voor je idee. Zou je toe kunnen lichten waar je precies het OE nummer wilt zien? In de lijst met organisatorische eenheden is deze namelijk al zichtbaar:

SabineKoelewijn_0-1724220906013.png

Alvast bedankt! 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Raymond_de_Rozario

Ik wist niet eens dat dit een mogelijkheid was, weer wat geleerd :-). Ik had het zelf niet snel gezocht onder "medewerker". 

Wat mij opvalt is dat je wel kan zoeken op naam van de OE, maar niet op het nummer zelf

 

Raymond_de_Rozario_0-1724221727782.pngRaymond_de_Rozario_1-1724221741294.png

 

 

 

 

door Sabine Koelewijn

Hoi @Raymond_de_Rozario

Ja, deze functionaliteit is beschikbaar voor zowel rollen als medewerkers. Het zoeken op OE is inderdaad een bekende wens, vanwege afhankelijkheid bij andere teams is het toentertijd nog niet toegevoegd. Op dit moment hebben we ook onze handen nog even vol met Gebruikersbeheer en de overstap naar Visma Connect, maar zodra de focus weer meer op autorisatiebeheer ligt zal ik dit verder onderzoeken. 

 

Wat betreft deze wens, houdt dit in dat deze al gerealiseerd is of mis je het nog op een andere plek? 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Raymond_de_Rozario

Hoi @Sabine Koelewijn ,

 

Dit biedt weer mogelijkheden, erg fijn. het originele idee is van @Paul Wevers - Gemeente EHV , of het idee  mag worden gesloten is aan hem. 

 

Als je het hebt over de zoekfunctie in het algemeen, zou ik graag willen kunnen zoeken op alle gegevens in elke kolom die in het scherm beschikbaar is. Niet alleen van autorisatiebeheer, maar ieder venster waarin een zoekmogelijkheid zit. Maar dat is een wens op zich waar ik ook een idee voor in zal dienen als deze nog niet bestaat.

door Sabine Koelewijn

@Raymond_de_Rozario

Je hebt helemaal gelijk. Ik wacht inderdaad de reactie van Paul nog even af. 

door Paul Wevers - Gemeente EHV

Hoi @Sabine Koelewijn,

 

Het probleem zat hem ook niet bij het invoeren, maar bij het controleren van de geautoriseerde afdeling:

PaulWeversGemeenteEHV_0-1724392707424.png

 

Hier zie ik dus geen OE nummer. Wij hadden een OE wijziging waar de omschrijving ongewijzigd is gebleven, maar het nummer gewijzigd is. Dan is het lastig te achterhalen of iets goed of fout staat.

 

Groet,

Paul

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: In onderzoek

Hoi @Paul Wevers - Gemeente EHV

Dank voor de toelichting. We zullen dit verder onderzoeken!