Mijn Communities
Help
brussaard-c
CHAMPION *

Scheiding Persoonlijke applicaties & Applicaties op basis van rol

door brussaard-c (Bijgewerkt ‎13-09-2023 10:55 door brussaard-c )
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Is het wellicht een idee om Mijn Youforce in de toekomst anders in te richten in de applicatie weergave. Als de procesweergave "niet" wordt aangezet, dan staan alle applicaties onder elkaar zowel de persoonlijke als de applicaties op basis van een rol.

 

Wellicht is het een idee om een scheiding op het scherm te maken tussen de Persoonlijke applicaties & de applicaties op basis van de rol, bijvoorbeeld door een scheidingslijn in het midden van het scherm, en dan met "Persoonlijk" boven de lijn en "HR voor anderen" onder de lijn met  de getoonde applicaties.

 

Er zijn namelijk diciplines welke toch liever de applicatie weergave zien dan de procesweergave qua overzichtelijkheid.

1 Opmerking
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hallo Brussaard, 

 

Voor Mijn Youforce hebben wij de applicatieweergave ontwikkeld als directe vervanger van het tegelportaal. Echter zullen ontwikkelingen alleen worden gedaan op procesweergave. We hebben Mijn Youforce uitvoerig getest met verschillende soorten gebruikers. Hieruit is naar voren gekomen dat de procesweergave een hoge gebruiksvriendelijkheid oplevert voor de gebruikers. Om deze reden zal onze focus zijn op procesweergave in plaats van op de applicatieweergave. 

 

Wil je graag gebruik maken van het verschil tussen persoonlijk en HR voor anderen dan wil ik je aanraden om de procesweergave te gebruiken. 

 

Groeten Lotte