Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

tegel 3e partij Dyflexis (SLSR-I-580)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Graag wil ik verzoeken om een tegel op ons youforce portaal te plaatsen, welke een direkte link geeft naar ons tijds en registratiesysteem Dyflexis. Wanneer de medewerker de tegel aanklikt zou het hier op moeten belanden: https://app.planning.nu/pphe/login
Ik weet dat het bedrijf Cordaan ook met Youforce werkt en zij ook een soortgelijke tegel hebben. Deze wordt Rooster Planning genoemd en gaat dan naar de website van cordaan.c-quential.nl.
Is dit voor ons ook te realiseren?

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-580
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Beste Nathalie, 

Ik weet niet van de optie om link aan een tegel te koppelen, maar ik weet wel dat er snelkoppelingen geplaatst kunnen worden op het Youforce portaal. Dit kan via Portaalbeheer - Portaalbeheer - Gebruikersinstellingen - Gebruikersinstellingen beheren -  Klantinstellingen - Hyperlinks voor alle gebruikers. 

Ik hoop dat dat jullie al op weg helpt. 

Groeten, Melissa

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Beste Nathalie,

Roosterplanning is een applicatie van een partnerorganisatie van Visma-Raet, C-Quential. Twee jaar geleden was het zelfs nog een volwaardige HR-module in het Youforce portfolio, beheerd door een intern Raet team. Roosterplanning is dan ook vergaand geïntegreerd met Youforce: de gegevensuitwisseling met Youforce is gestroomlijnd, evenals single sign-on en zelfs de GUI is afgestemd. Dat is ook een voorwaarde voor applicaties die geïntegreerd zijn met Youforce en via een tegel op het bureaublad of zelfs via de meer geavanceerde functionaliteit op de nieuwe landingspagina van Home beschikbaar zijn voor gebruikers.

Voor het registratiesysteem van Dyflexis geldt dit niet. Om deze applicatie alleen al via een tegel beschikbaar te maken op Youforce zou al veel, intensief ontwikkelwerk nodig zijn. Zo'n tegel moet grafisch en qua naamgeving ontworpen worden, hij moet geautoriseerd worden via licenties en gebruikersautorisaties (zodat andere klanten niet onrechtmatig gebruikmaken van Dyflexis en jullie klantgegevens veilig blijven), er moet single sign-on ingesteld worden, vertalingen moeten geregeld, enzovoort. 

Daarom kunnen wij bij Raet niet zomaar voor iedere specifieke klantapplicatie een tegel op Youforce plaatsen. Voordat we daarin investeren zouden we een partnerrelatie met de externe partij (Dyflexis) moeten hebben tot wederzijds voordeel, of op zijn minst een behoorlijk aantal Raet-klanten die dezelfde applicatie willen gebruiken via Youforce.

Wij begrijpen natuurlijk best dat klanten graag links naar hun favoriete HR-applicaties centraal op Youforce willen terugzien. Daarvoor hebben we echter de mogelijkheid ingevoerd om klantspecifieke hyperlinks in het paneel "Ga naar ..." op het Youforce bureaublad te definiëren (vroeger heette dat "Mijn websites"). Dergelijke hyperlinks kan een beheerder invoeren op de manier die collega Melissa Höster in een eerdere reactie hieronder beschrijft. Daaraan kan ik nog toevoegen dat deze links dan ook automatisch aan het hamburgermenu in Home toegevoegd worden, in de lijst onder onze standaardapplicaties. Nog een reden om snel met Home aan de slag te gaan!

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd. Het spijt me dat we je op dit moment niet terwille kunnen zijn met een Dyflexis-tegel.

Met vriendelijke groet,  Joop van den Eijnde (business analyst)

Tiina Rosón
VISMA
door Tiina Rosón
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hartelijk dank voor dit idee.
Het doet ons plezier je te melden dat je idee gerealiseerd wordt in de nieuwe applicatie My Youforce (de opvolger van Youforce).