Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Actieve Signalering triggert een workflow in Self Service (SLSR-I-462)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Het zou een mooie optie zijn als een Actieve Signalering, naast een melding binnen Taken op Youforce, ook een Workflow "triggert" om af te gaan. Bijvoorbeeld een uit-dienst signaal zorgt er voor dat de (te maken) Workflow "Uit Dienst" wordt gestart waarin diverse (protocol)stappen zijn opgenomen.

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Dit is al mogelijk zie handleiding. Instellingen> Actieve signaal>Definieren Signaal. Koppeling met HRSS.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ja dat klopt, ik vroeg mij al af of er iemand was die ook al een workflow hiervoor had in HRSS en hoe deze is opgebouwd

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Anouk 

Ik ben er wel mee bezig, maar je moet ook de takenlijst blijven gebruiken anders wordt alle informatie van het signaal niet meer getoond. En dan is het weer een beetje dubbel op. Daarnaast wil ik de PA een rol geven en de expert bij Raet is momenteel op vakantie dus daar ben ik ook nog niet helemaal uit.

Ik heb een heel aantal Youforce beheerders benaderd via Linked in om te connecten. Voel je vrij om met mij linken.

www.linkedin.com/.../

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hoi @Anonymous ,

 

In het kader van Youforce Cleanup ideeën reageer ik nu pas op jullie idee van 2019. Maar gelukkig had @Anonymous al een stuk sneller gereageerd dan wij vanuit Visma|Raet.

 

Maar inderdaad de door jou gevraagde functionaliteit is in 2019-07 is dit in HR Core Beaufort Online uitgeleverd. In de handleiding van Beaufort staat de werking uitvoerig beschreven.