Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Adresgegevens bijwerken van personeelsleden uit dienst (SLSR-I-16)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Gebruikers kunnen wel een adresmutatie verwerken in Self Service, maar de gegevens worden niet bijgewerkt als de betreffende medewerker al uit dienst is. Gebruikers moeten kunnen vertrouwen op de informatie die ter beschikking staat. Het niet bijwerken van adresgegevens is hier strijdig mee

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Ga je er hierbij van uit dat medewerkers nog moeten kunnen inloggen in Self Service als ze al uit dienst zijn?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dit gaat met name om leidinggevende die geen geactualiseerde adresgegevens zien van ontslagen personeelsleden

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik snap je, maar bij ons - en ik vermoed bij heel veel organisaties - mag personeel uit dienst niet meer inloggen in Youforce. Sterker: vanwege ons IDM-beleid kan dit niet meer. Maar ik begrijp uit jouw verhaal, dat gegevens van medewerkers uit dienst niet meer via HRSS worden verwerkt in Beaufort (en dus niet in HRSS worden geactualiseerd)?

door Wijnand van Plaggenhoef (Bijgewerkt ‎02-12-2022 12:24 door Wijnand van Plaggenhoef VISMA )
Status changed to: Status: Afgewezen
Alsnog bedankt voor het aanmaken van dit idee.
 
Toen dit idee werd aangemaakt werkte Self Service voor de volgende 3 systemen:
  • HR Core Business (zakelijke markt)
  • HR Core Education (primair- & voortgezet onderwijs)
  • HR Core Beaufort (publieke markt)
Inmiddels is Self Service foor HR Core Business onderdeel van Visma|YouServe. Voor primair- & voortgezet onderwijs wordt alle focus gelegd in de nieuwe oplossing met Visma.net.Dit betekent dat we in de doorontwikkeling van Self Service focussen op ideeën die samenwerken met HR Core Beaufort. Daarom wordt dit specifieke idee voor HR Core Education / HR Access afgewezen.
 
Voor meer informatie verwijs ik graag naar HR Core Education maakt plaats voor Visma.net HRM & Payroll.