Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Behoud inhoud workflow nieuwe medewerker / dienstverband (SLSR-I-156)

door Former Member
Status: Afgewezen

Als ik een workflow van het type nieuwe medewerker / dienstverband inricht, en ik haal daar alle rechten af, verliest deze de instelling dat workflow x de workflow voor Nieuwe medewerker is, en Y de workflow voor nieuw dienstverband.

Als je dan aan het ontwikkelen en testen bent, ga je er van uit de inhoud van de workflow hetzelfde blijft. En dan heb je elke keer weer een oh ja-ervaring als je weer vastloopt bij het testen van deze workflow.

Dat is niet het geval bij andere workflows. En werkt dus bijzonder verwarrend.

3 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ook kun je van deze 'bovenliggende workflow' de autorisatie niet overnemen. Ook een beetje ergerlijk.

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Nieuw

Beste @Former Member,

 

Je hebt inderdaad gelijk dat dit onhandig is op het moment dat je actief aan het bouwen en testen bent met een nieuwe medewerker workflow. Maar we hopen dat de hinder beperkt is omdat je niet iedere maand een volledige nieuwe medewerker workflow hoeft te bouwen. Maar ik begrijp je irritatie.

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen zijn we bezig met 'Youforce clean up ideeën'. Dit betekent dat we voor de oudere ideeën van Self Service bekijken of dit aansluit bij 'De weg naar innovatie'. Op basis van deze focus, in combinatie met de weinige stemmen/kudo's op dit idee hebben we de status gewijzigd naar 'afgewezen'.

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen