Mijn Communities
Help
Karin van den Burg
CONTRIBUTOR ***

Bibliotheek scripts

door Karin van den Burg
Status: Afgewezen

Het zou fijn zijn om een soort van bibliotheek te hebben waar je scripts kan vinden die je kan gebruiken. Handig als deze door iedereen aangevuld kan worden.  Nu is het zelf uitproberen of vraag je het onderling aan elkaar. Handiger zou zijn als je dit ergens kan opzoeken. In de beheerderhandleiding kan je scripts terugvinden, dit is echter zeer beperkt.

2 Opmerkingen
door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Nieuw

Hoi @Karin van den Burg ,

 

Bedankt voor je idee en wat fijn om te horen dat jullie elkaar onderling wel ook kunnen vinden via onder andere het forum. Een dergelijke bibliotheek klinkt nuttig maar ook erg omvangrijk en onderhoudsintensief. Daarbij zijn wij niet altijd op de hoogte van allerlei klanteigen bewerkingen op hun data die voor de ene klant relevant is, maar voor de meeste anderen niet. 

 

Misschien kan je nog specificeren of het je puur gaat om de GF bewerkingen of ook allerlei andere functies zoals Math.round ?

 

Ik hoor het graag zodat ik de juiste omvang kan inschatten en dat mee kan nemen in de afweging.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Karin van den Burg ,

 

Wegens gebrek aan specificatie sluit ik dit idee. Uiteraard staat het jullie vrij om elkaar te helpen op het Forum, wat ook beter geschikt is voor interactie dan een Kennisartikel.