Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Blok templates mee laten schuiven met workflow bij inrichting workflow (SLSR-I-150)

door Former Member
Status: Afgewezen

Als ik een workflow inricht, wil ik een template hangen aan een bepaalde knop. De knop in eens stap van de workflow kan laat in de workflow staan. Dus ik schuif de workflow naar beneden, blok met templates blijft netjes bovenaan zweven.

Dus ik pak het blok op, schuif hem naar beneden, en dan ga ik weer verder met de workflow. Blok weer uit beeld, weer beetpakken, weer naar beneden schuiven.

Je hebt sites waarbij een blok gewoon meebeweegt. Dat zou heeeel handig zijn.

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Het zou inderdaad handiger zijn als de templates en alle extra's die je kunt toevoegen (het geldt ook voor het bouwen van de Workflow waarbij je bepaalde knoppen wilt hebben) onafhankelijk van het venster worden gepresenteerd, zodat je deze gemakkelijk kunt invoegen.

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Former Member

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen zijn we bezig met 'Youforce clean up ideeën'. Dit betekent dat we voor de oudere ideeën van Self Service bekijken of dit aansluit bij 'De weg naar innovatie'. 

 

Inderdaad wat jij aangeeft kan best irritant zijn en er zijn mogelijk betere oplossingen denkbaar. 

 

Maar helaas, op basis van onze focus, in combinatie met de weinige stemmen/kudo's op dit idee hebben we de status gewijzigd naar 'afgewezen'.