Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Declaraties projecten (SLSR-I-533)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Ik zou graag bij declaraties ook een tegel zien die goed wegschrijft op projecten binnen Beaufort. 

Momenteel worden ze in een salarisrun overschreven.

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-533
door Bastiaan Friederichs (Bijgewerkt ‎30-09-2022 16:18 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status changed to: Status: Nieuw

Hi @Anonymous, we hebben geen plannen om wijzigingen aan te brengen in de huidige functionaliteit van declareren in Self Service.

Nu ben ik geen expert op het vlak van Beaufort, dus mogelijk is dat de reden dat ik het idee niet begrijp.

Ik weet uit het verleden dat we de financiele afhandeling hebben verbeterd door ook Directe doorbelasting te ondersteunen, zodat de declaratie uiteindelijk op de juiste Kostenplaats en/of Kostensoort wordt geboekt.

Daarnaast hebben we een aantal keren de vraag gehad om "projecten" te ondersteunen zodat er ook door de "projectmanager" kan worden goedgekeurd bijvoorbeeld. Daarvan hebben we besloten om dit niet toe te voegen omdat er weinig vraag naar was en omdat er niet een eenduidige manier is om deze projecten te registreren in Beaufort.

Uiteraard wil ik het idee nog wel beter begrijpen dus het zou fijn zijn als je nog wat extra informatie wil delen.

NannetteT
CONTRIBUTOR *
door NannetteT

Hi,

 

Wellicht goed om even met @Anonymous te schakelen.

 

Het probleem is dat de invoer vanuit youforce ( projectnummer) niet op de journaalpost terechtkomt

door HenryWagensveld

@NannetteT 

@Bastiaan Friederichs Meer info kun je vinden in ticket #21842098 in ITRP.

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Afgewezen

Vanwege het feit dat er een ticket is aangemaakt (zoals @HenryWagensveld aangeeft), wijzig ik de status naar Afgewezen.
Het ideeen-forum is namelijk niet de plek om productfouten aan te kaarten.

 

@Anonymous je hebt het proces goed gevolgd door een ticket aan te maken. De teams van Self Service proberen zo goed als mogelijk (met de SLA als leidraad) de tickets te prioriteren en op te lossen. Helaas is het zo dat we daarbij een achterstand hebben opgelopen.

Ik hoop dat je onze transparantie kunt waarderen, ondanks het feit dat het probleem nog niet is opgelost.