Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Direct kunnen zoeken zonder extra schermen (SLSR-I-519)

door Anonymous
Status: Afgewezen

We zouden in de beheer functie bijvoorbeeld koppeling afdeling - functie direct willen kunnen zoeken in de titelbalk.
Nu moet je op het filter klikken en opent zich nog een extra venster waarin je dit moet invullen en weer moet klikken.

Het zou zoveel makkelijker zijn als je snel in de balk waar de kolomtitels staan kunt zoeken. 

Idee Self service v1.JPG

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-519
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Hoi @Anonymous ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen Youforce clean up ideeën zijn meerdere collega's betrokken bij het analyseren en beantwoorden van de ideeën. Zo ook dit idee.

 

Er zijn inderdaad een paar schermen in Self Service waar je als functioneel beheerder of consultant kan ervaren dat het makkelijker zou zijn als bepaalde knoppen net wat slimmer zouden werken. In het artikel 'Youforce - De weg naar innovatie' hebben nader toegelicht welke focus en prioriteiten we hebben voor de aankomende tijd. Een verbetering voor functioneel beheerder of consultant in het koppelen van afdelingen/functies hoort daar niet bij. Daarom hebben we dit idee de status 'afgewezen' gegeven. 

Meine Hospes Alliade
CONTRIBUTOR *
door Meine Hospes Alliade (Bijgewerkt ‎15-08-2022 10:33 door Meine Hospes Alliade )

Ik kom deze post toevallig tegen, en herken de vraag van Martijn direkt.

Ik vind de zoeklogica in de Selfservice schermen ook al jaren erg gebruikersonvriendelijk; voor een zoek actie moet je inderdaad een paar keer onnodig extra klikken. Dat Visma-Raet dit niet erkent, en gewoon aangeeft dat dit geen prioriteit heeft, is wel erg klantonvriendelijk.