Mijn Communities
Help
Sylvia Schilt
CHAMPION *

Enter in memo wordt in pdf verkeerd weergegeven

door Sylvia Schilt
Status: Afgewezen

Als je in Self Service een mutatie retour stuurt en in het memo veld een 'enter' gebruikt, wordt dit, zodra de mutatie naar een pdf wordt gezet, vertaald naar allerlei 'tekentjes':

Zo wordt het in Self Service ingevoerd:

SylviaSchilt_0-1723557592209.png

Dit wordt in Self Service zo getoond:

SylviaSchilt_1-1723557646027.png

Maar in de pdf komt dan dit te staan:

SylviaSchilt_2-1723557691609.png

Het zou fijn zijn als ook de enters dus herkend worden bij de omzetting naar pdf.

 

4 Opmerkingen
door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Afgewezen

Hoi @Sylvia Schilt,

 

Dankjewel voor het aankaarten van dit probleem. Deze zijn wij zelf nog niet tegengekomen. Zou je voor ons een ticket willen aanmaken zodat we het vanaf daar verder op kunnen pakken? Dan houden we een duidelijk onderscheid tussen ideeën en problemen (toegegeven: dit is soms een grijs gebied), en dan kunnen we je daar ook op de hoogte houden.

Sylvia Schilt
CHAMPION *
door Sylvia Schilt

Hoi @Christiaan Sluis ,

 

Ik had hier een ticket voor aangemaakt, maar deze is gesloten het advies was om het als idee in te schieten.

Ticketnummer is: #50181782

 

R Gorissen
CONTRIBUTOR **
door R Gorissen

@Christiaan Sluis : wij hebben ditzelfde probleem geconstateerd bij het retour sturen van een mutatie naar de leidinggevende. De mail die wordt verzonden vanuit noreply@onyouforce.com
bevat inderdaad vreemde tekens. Ik zal hiervoor een ticket inschieten.

 

RGorissen_0-1724154911665.png

 

door Christiaan Sluis

Dag @Sylvia Schilt, we hebben het ticket heropend en zullen vanaf daar verder communiceren.

 

@R Gorissen zodra wij het ticket zien zullen wij hem aan bovenstaande wijziging koppelen zodat jij ook op de hoogte blijft van de voortgang.