Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Exportmogelijkheid van de tegels Eindgebruikers, PSA Gebruikers en Inzicht Autorisaties (YOU-I-29)

door Former Member
Status: Afgewezen

Ook de tegels <Eindgebruikers> en <PSA gebruikers> missen een exportknop naar Excel. Dit mag één export zijn voor beide tegels gelijker tijd (dan kunnen we wel filteren op wat we exact willen zien). Als dat niet mogelijk is, dan bij beide tegels een eigen exportknop.
Daarnaast de mogelijkheid om een grote groep gebruikers te kunnen importeren, dus dat dit niet meer door Raet gedaan moet worden (met een lange doorlooptijd), maar dat FB dat zelf kan doen.
Maar er mist een exportknop naar Excel

3 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Als je dit nog weet te verplaatsen - net als tal van andere topics naar Self Service - ben ik voor.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Recentelijk dmv een melding soortgelijke vraag aan Raet gesteld. Managers komen binnen via Beaufort en staan ook tussen de eindgebruikers die handmatig zijn aangemaakt. De handmatig aangemaakte eindgebruikers wil ik kunnen opschonen door deze naar excel te exporteren en zo te kunnen vergelijken met in dienst medewerkers uit Beaufort. Hetzelfde voor professionele gebruikers.

Raet liet weten dat er geen export rapportage vanuit HRSS is voor de autorisatie. En dat mijn vraag onder de aandacht is gebracht van product verantwoordelijke en dat wanneer deze wens nog niet in suggesties (ideas) staan ik deze kon toevoegen. Het blijkt dus al een bestaande wens/idea.

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste Former Member,

 

Er zijn inderdaad in Self Service meerdere pagina's die de beheerder inzicht geven in belangrijke informatie. We zijn niet voornemens om elk van deze pagina te voorzien van een export naar Excel functionaliteit. Daarom hebben we dit idee de status 'afgewezen'.