Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Functionaliteit "Vervanging" gebruiken zonder autorisatie voor "Gebruikersrol" (SLSR-I-58)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Wij willen dat de functionaliteit van de tegel Vervanging beschikbaar gesteld kan worden aan een gebruiker zonder dat er rechten nodig zijn voor de tegel Gebruikersrol. Nu kunnen we deze functionaliteit niet lager beleggen in de organisatie.

Dit heeft volgens ons gewerkt tot de release van het ess vervanging. Sec gezien vinden wij het ook meer een fout dan een wens!

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Hier lopen wij inderdaad ook tegenaan bij meerdere klanten. Het Vervanging kan niet losgekoppeld worden van Gebruikersrol, terwijl dit wel zou moeten kunnen. Het beheer van Gebruikersrol heeft dusdanig grote consequenties bij verkeerd gebruik (denk aan uitzetten van ieders beheerrechten) dat we dit maar aan een kleine groep mensen/beheerders willen vrijgeven. De groep waar we Vervanging aan willen vrijgeven is doorgaans veel groter.

door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Ingepland

Ik realiseer mij dat ik reageer op een idee dat niet recent is ingediend. (zie opschonen ideeën Youforce). Wij zien dat dit probleem nog steeds speelt. Wij hebben daarom een change geopend om dit op te lossen. Er is nog niet precies bekend wanneer dit opgepakt gaat worden. Maar dit zal wel opgelost gaan worden. Wij zullen daarom dit idee sluiten. Omdat u verder als anoniem de melding heeft geplaatst kan ik geen ITRP ticket voor u openen. Mocht u graag op de hoogte gehouden worden van de verdere afhandeling, dan wil ik u vragen in ITRP een melding bij onze service desk te maken. Wij kunnen dan de melding aan de change koppelen om u op de hoogte te houden. Bij het aanmaken van de melding graag vermelden dat het om change-nummer 3099882 gaat. Onze excuses dat we zo lang nodig hebben gehad om dit verder in behandeling te nemen.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Goed nieuws!

Dit idee is gerealiseerd met een recente release. Meer informatie valt te lezen in dit bericht.