Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Gegevensset uitbreiden bij opstarten workflow vanuit actieve signalering. (SLSR-I-349)

door Former Member
Status: Afgewezen

Bij het opstarten van een workflow vanuit een actieve signalering worden alleen gegevens gevuld vanuit het signaal. (dus een minimale gegevensset) Bij het normaal opstarten van een workflow worden de gegevens wel zichtbaar.  [voor Raet medewerkers dit betreft call 6542659]

Is het mogelijk om de minimale set uit te breiden?  Nu wordt in het gekoppelde template bepaalde gegevens niet gevuld, terwijl als we de workflow handmatig opstarten deze gegevens wel worden gevuld. Maar ja, automatisch gegenereerde workflows wil je niet handmatige op laten starten.

1 Opmerking
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Former Member 

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën. 

 

Op basis van dit idee heb ik gekeken naar de call 6542659. Uit de printscreens haal ik dat het gaat om een Self Service omgeving met HR Core Business.

 

Dit is het systeem van Visma | YouServe. Sinds augustus 2021 zijn Visma|Raet en Visma|YouServe 2 losse bedrijven. Jouw idee hoort dus bij onze collega's van Visma|YouServe. Zij hebben een eigen community die je kunt vinden via: 

https://community.visma.com/t5/Visma-YouServe/ct-p/nl_ys_Visma_YouServe

 

Echter zowel voor klanten met HR Core Beaufort als met HR Core Business zijn sinds 2018 wel verbeteringen doorgevoerd in 'signaal start workflow'. Dus mogelijk is het inmiddels ook al helemaal opgelost.