Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Handiger maken inrichting versturen mails bij workflows (SLSR-I-182)

door Former Member
Status: Afgewezen

Het inrichten van de mails bij een workflows is altijd een tijdrovend, lastig en foutgevoelige klus. Dit komt door de zeer onhandige manier waarop je dit moet doen. Een paar suggesties:

  1. Elke keer moet je het emailadres opnieuw invoeren. Dit kostn niet alleen veel tijd, maar maakt het ook foutgevoelig. Bij een wijziging van een emailadres (een paar maanden geleden gehad bij een klant), moet je overal gaan controleren waar een emailadres zou kunnen staan, en ze dan stuk voor stuk aanpassen. Een crime.
    Het zou veel handiger zijn, als je kunt werken met één lijst van alle emailadressen die je zou willen opvoeren. Die je zelf kunt aanleggen en onderhouden.
  2. Het zou al handig zijn, als je het veld waarin je het emailadres opgeeft, zo lang wordt, dat je het ook helemaal kunt zien. Als ik nu een emailadres heb opgevoerd, zie ik maar een deel. En moet ik weer een extra handeling uitvoeren om het te controleren.
  3. De lijsten van bijlagen en templates zijn beide NIET gesorteerd. Dat is toch zo'n basic requirement.....!
2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Niet alleen veld emailadres maar alle velden zo groot maken dat inhoud te lezen is.

En als je binnen regel naar volgend veld gaat, niet controles uitvoeren, waardoor je moet wachten met invullen van het volgende veld.

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Former Member ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen zijn we bezig met 'Youforce clean up ideeën'. Dit betekent dat we voor de oudere ideeën van Self Service bekijken of dit aansluit bij 'De weg naar innovatie'. Op basis van deze focus, in combinatie met de weinige stemmen/kudo's op dit idee, hebben we de status gewijzigd naar 'afgewezen'.