Mijn Communities
Help
Alex van Hekezen
CONTRIBUTOR ***

Hernoemen bestanden in Help

door Alex van Hekezen (Bijgewerkt ‎28-06-2024 12:50 door Christiaan Sluis VISMA )
Status: Afgewezen

Self Service biedt de mogelijkheid om een bestand toe te voegen aan het tab "Help". Deze functionaliteit willen we in gebruik gaan nemen, met de mogelijkheid om in de toekomst professionals en eindgebruikers/ESS zelfs andere handleidingen te geven. Helaas worden toegevoegde bestanden automatisch hernoemd naar "CustomHelp", terwijl ik bijvoorbeeld "Handleiding Youforce Snelle Toegang" toevoeg. Zou het mogelijk gemaakt kunnen worden om de naamgeving van deze bestanden te behouden of weer aan te passen na upload?

1 Opmerking
door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Afgewezen

Dag @Alex van Hekezen,

 

Ik heb geprobeerd te vinden waar dit voor de gebruiker echt zichtbaar wordt, om objectief te kijken naar waar de "pijn" zit. Want als dit puur aan de beheer kant zit is dat een kwestie van een naam. Als je in het document zelf iets van versiebeheer hebt, dan is dat ook geen argument. Ik kwam er alleen bij uit als je de handleiding download dat het dan CustomHelp heet. En dat is een actie die sowieso niet aan te raden is.

 

Dit idee wijs ik af om de twee belangrijkste redenen: dit is van dusdanig minimale impact dat wij de tijd die hier in gaat zitten (uitlezen van upload, naam gebruiken voor opslag in de database) beter elders kunnen besteden. En nog veel belangrijker: wij zijn er van overtuigd dat proces-gedreven Mijn Youforce de toekomst is, waarbij het contextmenu waar ook de Help in zit, niet meer naar voren komt. Dan zou je alleen de helpteksten bij je formulieren hebben waar je dan ook de specifieke, relevante informatie op dat moment kan tonen.