Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Instellen 'Afsluiten Periode variabele mutaties' op vaste dag van de maand zoals in Flex Benefits (SLSR-I-229)

door Former Member
Status: Afgewezen

Wij zouden graag zien dat er een mogelijkheid komt in Self Service dat je een vaste dag kunt ingeven waarop de periode voor variabele mutaties wordt afgesloten. Daarnaast is het wenselijk om historie van datum te zien waarop in het verleden perioden zijn afgesloten.

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik ben voorstander van het idee om terug te kunnen zien wanneer een afsluiting van ene periode is vastgelegd. Het is één van de manco's van Self Service dat je maar heel weinig logging kan terugzien.

Wat betreft de vaste datum: daar ben ik geen voorstander van. Bij Carante Groep wordt de periode afgesloten door de Salarisadministrateur en die moet de vrijheid hebben om nog een aantal mutaties door te laten gaan. Het automatisch vastleggen van een datum van beëindiging periode betekent ook dat aangeleverde mutaties in een andere periode terechtkomen dan verwacht werd....

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Former Member ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen zijn we bezig met 'Youforce clean up ideeën'. Dit betekent dat we voor de oudere ideeën van Self Service bekijken of dit aansluit bij 'De weg naar innovatie'. Op basis van deze focus, in combinatie met de weinige stemmen/kudo's op dit idee, hebben we de status gewijzigd naar 'afgewezen'.