Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Inzichtbaar maken welke formulieren nog niet digitaal ondertekend zijn (SLSR-I-433)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

IN de Batch Sign van digitaal ondertekenen staan zowel de nog te verzenden documenten als de reeds verzonden documenten die nog niet ondertekend zijn. Je kan helaas niet zien wat er al daadwerkelijk verzonden is.

Ook zie je per medewerker meerdere regels staan als je bijvoorbeeld 4 documenten verzend tijdens het indiensttredingsproces. Het zou mooi zijn als dit geclusterd kan worden.

1 Opmerking
door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Ik realiseer me dat ik reageer op een vraag die al een lange tijd open staat. Inmiddels hebben wij veel ontwikkelingen gedaan voor de digitale handtekening. Dit Ideë lijkt inmiddels al gerealiseerd te zijn in deze ontwikkelingen.

 

Binnen de tegel Batch Signing zijn er nu 2 tabbladen beschikbaar, "Verzonden" en "Niet Verzonden". Onder het tabblad "Verzonden" staan nu alle opdrachten die al verzonden zijn, maar nog niet ondertekend. Wanneer een document ondertekend is verdwijnt deze uit de verzonden lijst. 

 

Daarnaast is het inmiddels ook mogelijk om documenten te koppelen en tegelijk te laten ondertekenen. Dit kan gedaan worden via het tabblad "Niet Verzonden" in de batch signing.