om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
De UI van Self Service is veranderd. Zie Herziening weergave van de workflow knoppen - Visma Community.
Het ziet er allemaal goed uit, alleen begrijp ik de knop 'Bijlage Printen' niet. Deze staat bij de actuele activiteit op het moment, dat je als actiehouder nog geen bijlagen hebt toegevoegd. Dat schept verwarring. Als gebruiker verwacht je dan, dat je een bijlage kunt openen o.i.d. Maar er zijn nog geen bijlagen. En wat is voor jou als actiehouder de meerwaarde van de knop als je deze bijlage ook vanuit je directory kunt printen, Je voegt hem immers ook zelf toe vanuit die directory.
Ik zou de knop dan eerder verwachten bij 'Bijlagen van andere activiteiten', maar daar zie ik de knop niet.
Overigens heb ik helemaal mijn vraagtekens bij die knop, want wie print tegenwoordig nog bijlagen? Van mij mag die knop helemaal verdwijnen, en anders zou ik als beheerder de mogelijkheid willen hebben om deze knop uit te kunnen zetten.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.