Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Mailfunctionaliteit opnemen in het archief of uitbreiden met BCC (SLSR-I-246)

door Anonymous
Status: Alternatief aanwezig

Wij maken veel gebruik van de mogelijkheid om na het afronden van workflowstappen een mail te verzenden naar medewerker, leidinggevende etc. 

Pas als aan de mail een bijlage is gekoppeld wordt de mail opgenomen in het archief.

Regelmatig willen we nagaan of een mail verstuurd is maar kan dat zonder tussenkomst van Raet niet.

Beste oplossing is om in het archief geadresseerde, datum en tijdstip en eventueel inhoud van de mail te tonen.

Anders helpt het ons ook als we een bcc bij de mail kunnen opgeven.

2 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

Wij ervaren dit ook als een probleem. Vorig jaar mocht ik voor een klant een nieuwe Self Service omgeving inrichten. Als workaround heb ik in alle workflows van waaruit geen bijlage wordt verzonden een lege bijlage, genaamd 'logdocument' gehangen.

Bij de instellingen heb ik in de 'tekst onderaan de e-mail toegevoegd: De bijlage 'logdocument' bij deze mail is een leeg document dat bijgevoegd is, om de verzending van deze e-mail te kunnen vastleggen.

Logdocument.pdf

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Beste @Anonymous, 

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen zijn we bezig met 'Youforce clean up ideeën'. Dit betekent dat we voor de oudere ideeën van Self Service bekijken of dit aansluit bij 'De weg naar innovatie'. Op basis van deze focus, in combinatie met de weinige stemmen/kudo's op dit idee, hebben we de status gewijzigd naar 'alternatief aanwezig'.

 

Want al véél eerder dan dat ik reageer heeft @Gea Bussink-Veerbeek1 een 'alternatief' (ook wel te definiëren als work-arround) gegeven. Dank voor het delen van dit alternatief.