Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Mogelijkheid tot toevoegen eigen rollen (SLSR-I-377)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

We zouden graag de mogelijkheid zien om eigen rollen toe te voegen binnen het 'linkermenu' van Self Service. Nu zijn er alleen de mogelijkheden 'Manager',  'Medewerker', 'Professional' en 'Individuele bevoegdheden'.

 

We lopen nu bijvoorbeeld tegen een probleem aan dat een aantal managers bereikbaarheidsdienst hebben en daardoor toegang tot de medewerkerskaart van medewerkers van de hele regio moeten hebben. Echter hebben ze nu onvoldoende onderscheid tussen hun eigen medewerkers en die van de gehele regio. Meest idealiter zouden we dus een aparte rol 'Bereikbaarheidsdienst' willen zien.

2 Opmerkingen
door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Beste Former Member

 

Sinds het aanmaken van dit idee hebben wij veel wijzigingen gedaan. Ook voor de bijlages zijn er aanpassingen gedaan. Inmiddels is het mogelijk om bijlages uit een mutatie te verwijderen. Achter iedere bijlage is een verwijderen knop toegevoegd, zie de afbeelding hieronder. Ik sluit daarom dit idee af met de status "Gerealiseerd".

Daniel_van_Bendegem_1-1673009533071.png

 

 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Daniel_van_Bendegem ik heb het idee dat jouw reactie niet bij het juiste idee staat. Anders snap ik je terugkoppeling niet😉