Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Mouse-over bij formulierknoppen blijft hangen (SLSR-I-555)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Bij het met je muis van links naar rechts gaan over de formulierknoppen, blijft mouse-over nog wel eens hangen (zie onder), wat er in resulteert dat ik een andere knop aanklik dan ik wil. Zouden jullie dat willen oplossen?

2020-09-01 09_51_04-Window.png

12 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-555
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Aanvullend: het gebeurt met vooral als ik snel met mijn muis van links onder met een bocht naar rechtsboven beweeg om naar de formulierinhoud te gaan. Hij blijft dan dus regelmatig hangen op Nieuw formulier.

door Wijnand van Plaggenhoef
Status changed to: Status: Afgewezen

Hoi @Anonymous 

 

Ik realiseer me dat ik reageer op een idee dat niet recent is ingediend. (zie opschonen ideeën Youforce)

 

Vandaag even geprobeerd en in de huidige omgeving treed het bij mij niet meer op. Mocht het bij jou nog wel optreden dan graag een 4me ticket aanmaken met dit probleem.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dit speelt nog steeds en is erg irritant.

Liefst de mouse-over-teksten geheel uitschakelen.

Marie-Louise de Regt
CONTRIBUTOR ***
door Marie-Louise de Regt

@Wijnand van Plaggenhoef ik heb dit ook nog steeds. Moeten we hier dan allemaal een eigen ticket voor aanmaken? Ik heb het in Chrome en in Edge. De vervelendste plek is als je in een formulier zit (beheer) en daar op een knop bovenin wil klikken. Net zoals het plaatje wat @Anonymous heeft toegevoegd.

door Rianne van der Linden

@Wijnand van Plaggenhoef  Dit issue speelt bij ons ook nog steeds, zowel in Chrome als in Edge. Het is me al heel vaak overkomen dat ik daarom ongewild op een verkeerde knop druk. 

Jar1k
CHAMPION *
door Jar1k

@Wijnand van Plaggenhoef  het speelt inderdaad nog steeds in de formulieren en is niet moeilijk te reproduceren:

Jar1k_0-1655707866066.png

@Anonymous @Marie-Louise de Regt  dank voor jullie reacties en support. Ik heb een ticket aangemaakt met nummer 26589906. Zouden jullie ook een ticket willen aanmaken en willen verwijzen naar mijn melding en idee? Dan kunnen we dit versterkt onder de aandacht brengen.

 

 

Jar1k
CHAMPION *
door Jar1k

@Rianne van der Linden ook bedankt voor jouw reactie. Zie het bericht hierboven. Aan jou dezelfde vraag :-).

Eelko Gerritse HAN
CHAMPION *
door Eelko Gerritse HAN

@Wijnand van Plaggenhoef dit probleem speelt nog steeds, met grote regelmaat. Bij verschillende klanten zo te zien. Het uitschakelen is wat mij betreft niet de oplossing. Maar er zou wel een oplossing voor gezocht moeten worden 

Jar1k
CHAMPION *
door Jar1k

@Eelko Gerritse HAN bedankt voor je reactie. Zie het bericht hierboven. Aan jou dezelfde vraag :-).

Marie-Louise de Regt
CONTRIBUTOR ***
door Marie-Louise de Regt

@Anonymous melding aangemaakt 🙂 

Jar1k
CHAMPION *
door Jar1k

@Anonymous speelt dit ook bij jou? Zou je ons (en jezelf) dan willen helpen door ook een melding aan te maken en te verwijzen naar melding 26589906 en idee SLSR-I-555?