Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Na bepaalde periode mutatie automatisch door naar volgende stap in workflow (SLSR-I-162)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Wens voor doorontwikkeling: Wij hebben in een tegel een stap "Accorderen medewerker" ingebouwd. Een medewerker moet een door de leidinggevende ingediende mutatie dus eerst accorderen voordat de
mutatie voor verdere verwerking doorgaat naar de Personeelsadministratie. Het blijkt dat deze stap veel vertraging in de hand werkt. Sommige medewerkers vergeten te accorderen.
Onze vraag is nu: is het mogelijk om een conditie in te bouwen dat wanneer een mutatie bijvoorbeeld 4 weken op de activiteit Accorderen medewerker staat zonder dat er iets gebeurd, dat de mutatie dan alsnog
doorgaat naar de volgende stap?

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Beter is mijn inziens om in een activiteit te kunnen aangeven dat je na een bepaalde periode naar een te kiezen activiteit in de workflow kan springen.

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Hoi @Anonymous ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen zijn we bezig met 'Youforce clean up ideeën'. Dit betekent dat we voor de oudere ideeën van Self Service bekijken of dit aansluit bij 'De weg naar innovatie'.

 

En dit idee staat al lang open en heeft niet veel stemmen gekregen. Zelf denk ik dat het inderdaad interessant zou kunnen zijn, maar ook veel haken-en-ogen zal hebben. Een medewerker die het gewoon vergeet is prima. Maar een medewerker die bewust niet 'accordeert' vanwege een arbeidsconflict wil je niet gewoon naar de volgende stap laten gaan. Of een medewerker die normaal vlot is maar door persoonlijke omstandigheden (als opname in het ziekenhuis) het even niet kan doen wil je ook niet op die manier passeren.

 

Op basis van deze bezwaren, onze focus, in combinatie met de weinige stemmen/kudo's op dit idee, hebben we de status gewijzigd naar 'afgewezen'.