Mijn Communities
Help
Cindy Proost
CONTRIBUTOR **

Nieuwe optie AVG Verwijderen medewerker bevat niet voldoende info om mdw te verwijderen (SLSR-I-527)

door Cindy Proost
Status: Afgewezen

De nieuwe optie AVG verwijderen medewerker bevat niet genoeg info om medewerker zomaar te verwijderen.
Wij zouden hier toch minstens de datum uit dienst en laatste payroll verwerking van de betreffende medewerker moeten kunnen zien.
Daarnaast is er geen optie om collectief aan te vinken. Bij 1 entiteit (van de 11) als voorbeeld moeten wij dan al 271 vinkjes zetten.
Dit collectief aanvinken hebben wij eerder ook al in een call gemeld voor het selecteren van de loonaangifte in maand 12 moeten wij daar 132 vinkjes zetten.

Collectief aanvinken voor de nog te verwerken maanden zou daar ook een grote wens zijn. Die call is inmiddels ook al een tijdje omgezet naar wens.

Ik doe

Medewerker -Medewerker - AVG verwijderen medewerker

Ik zie

Niet voldoende info om op basis van alleen naam en mdw nr de beslissing te maken deze medewerker te verwijderen.

Ik verwacht

Meer info zoals datum uit dienst en laatste verwerking payroll bij die betreffende medewerker. Alsook de optie om collectief te selecteren.

Ref

AVG verwijderen mdw mis meer info alvorens te verwijderen

pastedimage1592564588939v1.png

2 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-527
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Cindy Proost

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën. 

 

Zo zag ik dit idee. Je idee gaat over HR Core Business. Dit is het systeem van Visma | YouServe. Sinds augustus 2021 zijn Visma|Raet en Visma|YouServe 2 losse bedrijven. Jouw idee hoort dus bij onze collega's van Visma|YouServe. Zij hebben een eigen community die je kunt vinden via: 

https://community.visma.com/t5/Visma-YouServe/ct-p/nl_ys_Visma_YouServe

 

De eerlijkheid biedt mij te zeggen dat ik niet weet of het wellicht al structureel is opgelost voor HR Core Business.