Mijn Communities
Help
kerschkamp
CONTRIBUTOR **

Opschakelen naar een inactieve OE

door kerschkamp
Status: Afgewezen

Wij hebben in onze organisatie structuur bovenliggende afdelingen opgenomen zonder dat daar personeel opstaat. De leidinggevende staat in een van de onderliggende OE's . Omdat op de bovenliggende geen personeel staat hebben we deze op inactief gezet, zodat de leidinggevende niet per ongelijk een medewerker op de tussen laag kan plaatsen. 

 

Het opschakelen van de leidinggevende naar de hoger (inactieve afdeling) gaat nu niet goed, graag zouden wij het opschakelen naar dergelijke afdelingen wel toe willen laten staan.

 

2 Opmerkingen
RobZuethof
CHAMPION **
door RobZuethof

@kerschkamp Wij werken ook met die tussenlaag, maar de OE's staan wel op actief. Leidinggevende staan in het indienstscherm op die (tussenlaag) OE en in de inzet op de afdeling. Bij ons gaan de indienstmeldingen via HSS en er zijn verder geen functies aan die OE gekoppeld, dus kan niet per ongeluk gekozen worden.

door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @kerschkamp 

 

Bedankt voor het aanmaken van dit idee. Ik zie dat @RobZuethof een goede aanvulling hierop heeft gegeven om fouten in het proces te voorkomen. En hoe dit ingesteld kan worden. Bedankt voor uw reactie!

 

Verder is het voor ons niet wenselijk om aanpassingen te doen in hoe inactieve OE's werken. Dit kan dan problemen opleveren in andere delen van Self Service. Ik zet deze melding daarom op afgewezen.