Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Rol verwisseling medewerker-manager in Raet App (SLSR-I-553)

door Anonymous
Status: Alternatief aanwezig

Indien een manager nu inlogt op de Raet App, komt hij standaard in de managerrol binnen. Hij kan daar dus zijn managementtaken (bijv. rondom verzuim) uitvoeren.

Echter, het is niet mogelijk om in de app te wisselen naar de rol van medewerker. Indien deze manager dus bijvoorbeeld zijn eigen loonstroken in wil zien of een declaratie wil indienen, kan dit nu niet meer via de app. Via de website kan dit wel.

Ik breng graag als idee aan dat er tevens een mogelijkheid komt om te wisselen van rol in de App.

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-553
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Beste @Anonymous ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën. 

 

Zo zag ik dit idee. En het goede nieuws is dat in 2021 de nieuwe Youforce app is gelanceerd voor alle Visma|Raet klanten met HR Core Beaufort Online. In deze nieuwe Youforce app is dit idee reeds geimplementeerd.

 

Meer informatie over de Youforce app vind je op:

https://community.visma.com/t5/Youforce-APP/ct-p/nl_ra_Youforce_App

Esther3
CONTRIBUTOR *
door Esther3

Beste @Remco te Ronde ,

 

bedankt voor je reactie!

Wij gebruiken niet HR Core Beaufort maar zijn klant binnen Visma Youserve. Ik heb begrepen dat er een HRYou app beschikbaar is sinds 1 juli. Wij hebben hiertoe toegang aangevraagd dus zijn daar even wachtend op. 

Is het in deze app ook mogelijk om te schakelen tussen medewerker en manager profiel?

 

Gr Esther

door Remco te Ronde

Hoi @Esther3 ,

 

Inderdaad onze collega's van Visma|Youserve zijn ook goed aan het ontwikkelen met de HRYou app. Sinds de splitsing van Visma|Raet en Visma|Youserve ken ik niet alle exacte details van de HRYou app.

 

Je kunt het beste kijken op de community van Visma|Youserve of via de gebruikelijke route je vraag stellen via het ServiceCenter van Visma|Youserve. Zij weten alle ins- en outs van de HRYou app.