Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Rubriek ZYV5QUALIF aansturen/exporteren (SLSR-I-171)

door Former Member
Status: Afgewezen

In Self Service wordt het veld ZYV5QUALIF gebruikt voor het doorgeven van de locatie waar de medewerker actief is. Het veld is opgenomen in het formulier nieuwe medewerker. In HRCore kan je het veld ZYV5QUALIF (kwalificatie) inrichten bij beheer>klantcodetabel. Momenteel wordt ZYV5QUALIF niet automatisch geexporteerd naar HRCore, dit is destijds zo gebouwd. De wens is nu om ZYV5QUALIF automatisch te laten exporteren naar HRCore.

4 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Kun je als work around de inhoud van dit veld niet overzetten naar een rubriek die wel wordt geëxporteerd naar Beaufort?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Het gaat niet om Beaufort maar om HR Core. En ik snap wat het probleem is. Het mooiste is natuurlijk dat ze gewoon alle velden vanuit HR Core aan gaan bieden in de Self Service.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Voor mij is Beaufort en HR Core hetzelfde. Vanuit HR Core Beaufort kun je bij Tactische HR modules met behulp van de eigen rubriekenset zelf aangeven welke velden je geëxporteerd wilt zien naar Self Service. Alle rubrieken overhevelen lijkt me overdreven: dat wordt een dataload die Gigabytes groot wordt.

door Wijnand van Plaggenhoef
Status changed to: Status: Afgewezen
Alsnog bedankt voor het aanmaken van dit idee.
 
Toen dit idee werd aangemaakt werkte Self Service voor de volgende 3 systemen:
  • HR Core Business (zakelijke markt)
  • HR Core Education (primair- & voortgezet onderwijs)
  • HR Core Beaufort (publieke markt)
Inmiddels is Self Service foor HR Core Business onderdeel van Visma|YouServe. Voor primair- & voortgezet onderwijs wordt alle focus gelegd in de nieuwe oplossing met Visma.net.Dit betekent dat we in de doorontwikkeling van Self Service focussen op ideeën die samenwerken met HR Core Beaufort. Daarom wordt dit specifieke idee voor HR Core Education / HR Access afgewezen.
 
Voor meer informatie verwijs ik graag naar HR Core Education maakt plaats voor Visma.net HRM & Payroll.