Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Standaard controle op het formulier declaratie(geld) (SLSR-I-619)

door Anonymous
Status: Alternatief aanwezig

Op het formulier standaard declaratie(geld) staat een controle die per regel kijkt of datum niet in de toekomst ligt. (zie hieronder afbeelding 2)

Ik zou graag een standaard controle willen die kijkt of de declaratie niet ouder is dan 62 dagen of 2 maanden enz..(zonder hiervoor een rekenblad te hoeven aanmaken) Nu kan ik alleen een controle op het formulier zetten die alleen kijkt naar de eerste regel op het formulier. Zie op afbeelding 1 de controle die ik zelf op het formulier heb gezet. En op afbeelding 2 de standaard controle die per regel kijkt of de datum niet in de toekomst ligt.

pastedimage1617962424905v2.pngpastedimage1617962411055v1.png

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-619
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hoi Ronald,

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Als ik het goed begrijp, wil je een controle die per regel op het DE-formulier kijkt of de declaratie niet ouder is dan 62 dagen. Je loopt er nu tegenaan dat hij dat alleen doet voor de eerste regel. Dat dit überhaupt een mogelijkheid is, laat je zien door de tweede schermprint met een standaard controle van Raet.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dag Jarik,

Kun je niet met v_FS0033[100]# het regelnummer aangeven. In mijn voorbeeld regel 100 dus? En als je een controle wilt op de volgende FS0033 op regel 105 dan v_FS0033[105]# ?

Succes

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Beste anonymous,

 

Afgelopen jaren jaren hebben we vanuit de Youforce app veel ontwikkelingen gedaan in 'standaard onkosten declaraties'. Daarin zit inderdaad ook de controle zoals jij aangeeft:

RemcoteRonde_0-1672150622744.png

 

Verdere verbeteringen rondom declaraties zullen plaatsvinden vanuit de Youforce app. Alle informatie lees je op de Community van de Youforce app.

 

De standaard controles in Self Service declaratie formulieren zijn wij niet voornemens om uit te breiden.