Mijn Communities
Help
JannekeS
CONTRIBUTOR **

Verruimen aantal karakters controle meldingen Self Service

door JannekeS (Bijgewerkt ‎10-03-2023 11:10 door Christiaan Sluis VISMA )
Status: Gerealiseerd

Het aantal karakters dat kan worden getoond bij controle meldingen in het Self Service is op dit moment zeer klein. Hierdoor is de melding niet altijd duidelijk of moeten er meerdere meldingen aangemaakt worden voor 1 boodschap. Dit maakt de boodschap niet duidelijker én zorgt voor meer beheer werk. Mogelijke oplossing is het verruimen van het aantal karakters voor de controle meldingen.

5 Opmerkingen
door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @JannekeS,

 

Bedankt voor het aanmaken van dit idee. Dit idee lijkt erg veel op het idee Trema-en-speciale-tekens-in-controle-meldingen-opnemen. Het is daarom beter als jij dat idee een kudo geeft en wellicht voorziet van een comment. 

 

Om dubbelingen in ideeën te voorkomen zullen we dit idee 'afwijzen' (omdat een vergelijkbaar idee al bestaat).

vroom
CHAMPION **
door vroom

Ik vind dat een geheel ander verzoek @Christiaan Sluis.
In dat andere verzoek staat niets over meer pposities/karakters/ruimte voor tekst.
Bovendien staan hier veel meer kudo's bij 😉

 

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: In onderzoek

Beste @JannekeS,

 

@vroom heeft gelijk dat ik dit idee onterecht heb gekoppeld. Ik heb het heropend voor een eigen beoordeling. Excuses voor het ongemak.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: In onderzoek

De status van dit idee is geüpdatet naar ‘In onderzoek’ en er is een relevant label toegevoegd. Reden hiervoor is dat we in 2022 volop zijn begonnen met Youforce clean up ideeën. Voor Self Service hebben we meer dan 600 verschillende ideeën bekeken en beantwoord.

 

Via ‘Nieuws’ verstrekken we regelmatig informatie over de ontwikkelingen van Self Service, zoals in de laatste 4e Algemene update PD Self Service.

 

Om een weloverwogen antwoord te kunnen geven op dit idee combineren we dit met vergelijkbare ideeën met hetzelfde label. Voorbeelden van deze categorieën zijn:

  • Autorisatie en roltoewijzing
  • E-mail
  • Inzet formulier
  • Koppeling Personeelsdossier

 

We zullen de aankomende maanden gaan bepalen of we een dergelijke categorie kunnen toevoegen aan de roadmap voor Self Service. Zodra we dat hebben bepaald zullen we dit idee een definitieve status geven. Dit kan dus zowel ‘realisatie waarschijnlijk’ worden maar ook ‘afgewezen’.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dag @JannekeS,

 

Goed nieuws! Zoals te lezen valt in dit bericht hebben we recentelijk het aantal karakters uitgebreid van 80 naar 240. Ook is de weergave van het veld aangepast zodat de 240 karakters er goed leesbaar in zijn. Dat is wel zo fijn ook voor het onderhoud.