Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Visuele weergave van taken in Te doen (SLSR-I-468)

door Former Member
Status: Bekend probleem

Bij veel van onze medewerkers staan er nog taken in Te doen zonder dat de medewerkers zich hier bewust van zijn. M.a.w. De huidige functionaliteit om Self Service te laten openen in Te doen als er taken voor de medewerker in staan is niet voldoende duidelijk voor de medewerkers en/of het valt niet voldoende op.

 

Ons voorstel/onze oplossing is om een "badge" toe te voegen aan te doen. Zie bijlage voor een voorbeeld.

HRSS_Taken_Te doen_badge.png

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Nog mooier wordt het als naast het visueel maken in de te doen bak ook de mogelijkheid wordt geboden om a.d.h.v. het "over tijd" zijn een a-mail naar betreffende gebruiker kan worden gestuurd.

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Bekend probleem

Beste Former Member,

 

Het is herkenbaar en behoorlijk vervelend als medewerkers inderdaad lange tijd in 'Te Doen' iets open laten staan. Dit gebeurt inderdaad nog al eens. Maar het gebeurt niet enkel en alleen in Self Service, maar ook met taken/notificaties uit andere onderdelen van Youforce.

 

We gaan daarom geen specifieke aanpassing hiervoor doen in Self Service. De aankomende periode gaat onder andere Self Service gebruik maken van de nieuwe 'notificatie-service'. Het grote voordeel hiervan op termijn is:

  • Direct op de eerste pagina van 'Mijn Youforce' ziet de medewerker alle taken/notificaties in een geopende inbox. Dus ook de Self Service taken
  • In de Youforce app op de smartphone ziet de medewerker ook zijn openstaande Self Service taken

 

De verwachting is dat daarmee beter zichtbaar wordt dat er openstaande taken zijn. Vanzelfsprekend moet de medewerker daarvoor wel inloggen in de Youforce app of op Mijn Youforce. Dus medewerkers die nooit inloggen zullen eventueel nog steeds lastig te bereiken zijn.

 

Alle voortgang over over Mijn Youforce en de nieuwe inbox oplossing is te lezen in de community van het Youforce Portaal.