Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Workflowkoppeling aanvragen FLEX BENEFITS graag JUISTE INGANGSDATUM in de te doen lijst op MAAND WAAROP AANVRAAG FB BETREKKING HEEFT (SLSR-I-223)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Wij laten de mutaties vanuit Flex Benefits vooralsnog gecontroleerd doorlopen naar SS, met andere woorden wij controleren de aanvraag, deze wordt niet automatisch verwerkt. Dat dit goed is, blijkt uit de fouten die wij ook na de fix nog steeds zien bij aanvragen van de fiscale uitruil. Dan weer lopen 2 maanden goed, dan weer 3 maanden maar ergens sluipt er een kink in de kabel als medewerkers deze keuze voor meerdere maanden aanvragen. Niet altijd, maar wel met regelmaat gaat dit fout. Omdat wij voor vooralsnog bij alle keuzes de route via SS laten lopen verschijnen er best veel aanvragen in de te doen lijst. Wat vervelend is, is dat je niet kunt zien op welke maand de aanvraag betrekking heeft. Het zou meer dan prettig zijn als bij een keuze voor bijvoorbeeld de maand maart bij de kolom ingangsdatum in Self Service de datum waarop de aanvraag betrekking heeft wordt vermeld. Dus in dit geval 01-03-2017. Dan weten wij welke aanvragen er voorrang hebben in het goedkeuren. Nu moeten we eerst elke aanvraag openen omdat bij de ingangsdatum de indiendatum wordt vermeld. Het lijkt mij dat dit een wens is voor meerdere klanten, wat veel gebruikersvriendelijkheid zou geven en wat m.i. toch eenvoudig aan te passen zou  moeten kunnen zijn in de software.

 

Ik vermoed dat dit meer in de aansturing ligt bij Flex Benefits, daarom deze zelfde wens daar ook opgenomen.

1 Opmerking
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste Anonymous,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen zijn we bezig met 'Youforce clean up ideeën'. Dit betekent dat we voor de oudere ideeën van Self Service bekijken of dit aansluit bij 'De weg naar innovatie'. Op basis van deze focus, in combinatie met de weinige stemmen/kudo's op dit idee, hebben we de status gewijzigd naar 'afgewezen'.