Mijn Communities
Help

autorisatie 2e adeling bij startactiviteit

door Paul Wevers - Gemeente EHV (Bijgewerkt ‎28-07-2023 16:30 door Christiaan Sluis VISMA )
Status: In onderzoek

Wij hebben bij de overplaatsing workflow ingebouwd dat je 3 soorten keuzes kan maken, namelijk:

  • Oude LG
  • Nieuw LG
  • Blijf LG

Bij de eerste twee keuzes gaat de mutatie naar de 2e leidinggevende en kan deze de functie aanpassing op basis van de tabel van de nieuwe afdeling

 

Bij de derde keuze gaat de mutatie direct door naar HR, echter moet de keuze gemaakt worden uit de tabel van de oude afdeling. Het is niet mogelijk om bij een "Startactiviteit" de optie "Autorisatie 2e afdeling" aan te zetten.

 

Onze hoogste doel is om de functie bij een enkelvoudige overplaatsing te kunnen kiezen van de nieuwe afdeling.

 

4 Opmerkingen
door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Nieuw

Hoi @Paul Wevers - Gemeente EHV,

 

Er zijn veel verschillende inrichtingen mogelijk als het gaat om overplaatsingen en conditionele workflow routes. Dat is ook de reden dat ik nog niet volledig begrijp wat je specifieke casus is, en tegen welke beperking je praktisch aanloopt. Zou je dit verder kunnen uitleggen, zodat ik je idee beter kan beoordelen? Alvast bedankt!

 

 

door Paul Wevers - Gemeente EHV

@Christiaan Sluis:

 

Mag ik je dit een keer online uitleggen ipv via het idee?

door Christiaan Sluis

Hoi @Paul Wevers - Gemeente EHV 

 

Dat is prima als het te complex is om hier uit te schrijven. Je kan mij mailen op christiaan.sluis@visma.com voor een afspraak. Daarna vullen we het idee hier aan en behandelen we als gebruikelijk.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: In onderzoek

Hoi @Paul Wevers - Gemeente EHV,

 

Vandaag hebben we dit besproken. Het is nu duidelijk dat als je een afdelingswijziging en functiewijziging combineert, niet alleen in 1 mutatie maar ook in 1 activiteit, dat dan niet de juiste informatie wordt opgehaald voor de mogelijke functies op die nieuwe afdeling. Hoewel het prima werkt met een 2e activiteit, is de wens er vooral op gericht om dit in dezelfde activiteit te kunnen doen.

 

Ik heb de status van dit idee aangepast naar In onderzoek zodat we dit kunnen beoordelen op haalbaarheid, impact en investering.