Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

bij workflows die de status afgekeurd of verwijderd hebben een (fictieve) exportdatum vullen (SLSR-I-645)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Dit om het aanpassen van een formulier makkelijker te maken.

Nu moet je of eerst alle afgekeurde en verwijderde workflows via verwijderen formulierinstanties verwijderen. (dit wil je niet altijd omdat je de historie wil bewaren)

of anders moet je een kopie maken van zowel het formulier als de workflow, maar je moet dan ook de bijbehorende template weer aanpassen. 

Dit is echt heel onhandig. vaak moet er maar een kleinigheid veranderd worden (bijv. 1 rubriek toevoegen) en heb je er heel veel werk van.

Als op een of andere manier de exportdatum gevuld zou kunnen worden dan is dat probleem opgelost.

8 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-645
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hoi Marianne, ik kan een Sandbox van harte aanbevelen. Dat scheelt je dit probleem (tenzij ik je niet goed begrijp).

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

daar ben ik niet bekend mee, hoe werkt dat?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hallo Jarik,

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

kun je me uitleggen hoe dit werkt?

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Hoi @Anonymous, 

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën.  

 

De kolom ''export datum'' is écht bedoeld om inzicht te geven welke gegevens vanuit Youforce Self Service zijn geëxporteerd naar HR Core. We willen deze dus niet vullen met een fictieve datum. Daarom is het idee ''afgewezen''.

 

Het issue wat je ervaart met tussentijds aanpassen van formulieren kan je inderdaad eenvoudig oplossen met de ''Sandbox''. Hopelijk heb je inmiddels daar al meer informatie over gehad van @Anonymous. Zo niet, laat het weten dan zal ik zorgen dat jullie vaste Customer Success Manager je meer informatie verteld.

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

@Remco te Ronde 

Ik heb inmiddels contact gehad met mijn CSM over sandbox.

Dat dit bestond was mij niet bekend, ik had dit graag jaren eerder geweten.

Wellicht dat andere gebruikers hiervan ook niet op de hoogte zijn, misschien kunnen jullie deze optie meer promoten.

 

door Remco te Ronde

Hoi @Marianne Marsman ,

 

Dat is fijn om te horen. En toen ik ''vroeger'' consultant of klant van Visma|Raet was ik ultiem blij met de Sandbox. Want dat scheelt je enorm veel tijd in beheer. Maar ik zal mijn collega CSM-er nog even attenderen op dit bericht zodat ze het met meer organisaties die het nog niet gebruiken kunnen delen.