Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

gebruik de term afdeling niet als het een organisatorische eenheid betreft (SLSR-I-82)

door Former Member
Status: Afgewezen

De term afdeling en organisatorische eenheid wordt wel eens door elkaar gebruikt. Om een voorbeeld te noemen, als je het bezettingsoverzicht opent in de Self Service dan kun je zoeken op afdeling, terwijl dit eigenlijk de organisatorische eenheid is. In de afdeling zit bij ons de manager samen met zijn medewerkers en in de organisatorische eenheid zitten alleen de medewerkers en valt de manager in een andere HOE. Daarom is het zaak zuiver te houden wat je precies ziet.

1 Opmerking
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Former Member ,

 

In het kader van Youforce Cleanup ideeën reageer ik nu pas op jullie idee van 2016. Ik ken niet exact elke plek waar we ''organisatorische eenheid'' gebruiken en waar ''afdeling''. Maar voor de meeste gebruikers van Self Service is de term ''afdeling'' beter begrijpelijk dan ''organisatorische eenheid''. We zijn dus niet voornemens om overal de term ''organisatorische eenheid'' te gaan toepassen. Daarom zetten we dit idee op ''afgewezen''.